Saturday, August 22, 2009

assalamualaikum kawan-kawan :)
(ayat nak sopan je bulan pose neh,beradab lebey sket,hik)

ehe.
oke di kesempatan ini aku juz nak mengucapkan

selamat mengerjakan ibadah puasa

to family tercinta dan rakan-rakan tersayang. ( i syg korg taw,aww~)
haha. oke fes pose neh aku tak balek umah coz memandangkn cam byk je keja menimbun,huu~
n neks wik lak nak cuti merdeka so lame sket kn ley la balek ;))

oh lupe aku ekceli nak mintak maap memanyak kat sume kwn-kwn kot kot de terguris tercalar ati n perasaan korg oke :( huu~ ( ekhlas neh)
kot kot aku de termarah tertengking tersound lebey termaki tercarut kt korg. aku mungken agak kureng di part itu. ampun pak!

emm ekceli aku post blog neh coz aku renddduu gle kat adek aku yg kecik skali. rendu gle wey tataw nape,haha. coz aku teringat yg aku slalu je marah2 die kalo die wt slack sket kat mate aku neh. sian die wey asek kene mara ngan aku. huhu~ die kecik lg kot.
aku ni bodo gak ah mara org tak kire usia.heh~ tingat lak aku pnah mara die kaw kaw nye mase aku dok v2 dulu die ade tolong angkatkan brg aku naek bilek pastu ntah cmne die terjatohkan brg aku n sos aku tumpah melambak lambak. taim tu mmg angen gak ah. adeh~ sian gle die. rase cam nak pelok2 die lak skang. bkn nye die sengaje pon nk jatohkan (huu nak nanges lak)

emm aku sebenanye syg dow kat adek aku seko tu tp aku ni jenis tak pandai ekspresi kan syg aku tu.haha. sengal~ aku kalo mara die trok , dlm 5 minet pastu aku da rase bersalah,huu~ td mase mara x ingt dunie. haih~

skang nih aku sedang nak buang perangai hengen aku neh, ntah mane dtg ntah. dulu mase skola aku innocent je wey. siyes. x reti mara2 org ni. tp since da masok uni ni da pandai nak mara2 org lelebey. maybe da ade prasaan memberontak kot. hee~ T__T

k la k la tanak membebel manjang, korg pon gi traweh sume jgn tinggal if bole (ceh aku) ehe~
neks week nak balek nak jumpe family ;)
tak saba nyee ;D

K BYE.




ni la adek aku yg asek kena mara ngan aku tu,name die 'Afif. ni gamba 2 taon lepas mase die sunat :D adek aku da besa la,wah~! hee
oh die skang 12 taon nak amek upsr. hee (saje je ckp)




camat berpose!


-ipah <3-

No comments: